الگوی لباس من - آموزش خیاطی در منزل

آموزش خیاطی با الگو - آموزش خیاطی بدون الگو - آموزش خیاطی در منزل و ...

الگوی لباس من - آموزش خیاطی در منزل

آموزش خیاطی با الگو - آموزش خیاطی بدون الگو - آموزش خیاطی در منزل و ...

درباره بلاگ
الگوی لباس من - آموزش خیاطی در منزل

الگوی لباس من
آموزش دوخت انواع لباس (مانتو ، کت و دامن ، لباس شب و ...) با استفاده از متدها و روش های روز جهان
آموزش برنامه ریزی شده و کاربردی خیاطی
اینستاگرام :mezon_sabkeno@
شماره تماس : 361 0 459 0910


الگوی لباس من


همکاری در دوخت مانتو و پالتو

جهت تکمیل سفارشات مشتریان از خانم های خیاط ماهر ساکن تهران جهت دوخت مانتو و پالتو

دعوت به عمل می آید


جهت اطلاع از نحوه همکاری از ساعت 00 : 9 الی 00 : 16

با شماره تلفن همراه : 361 0 459 0910

در تماس باشید



صفحه اینستاگرام الگوی لباس من

Mezon_Sabkeno


شماره تماس : 361 0 459 0910


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی